Administrativa a řízení
Pro administrativu

Administrativa

Podatelna

Chcete ve svém podniku přehledně evidovat přijatou a odeslanou poštu? Potřebujete jednoduše zpracovávat doklady, které firmou prochází, jako například přijaté faktury, pokladní doklady či smlouvy? Je pro Vás důležité rychlé a správné předávání informací a dat souvisejících s přijatou fakturou? Pokud jste odpověděli alespoň jednou „ano“, využijte našeho modulu Podatelna!

Číst více...

Přílohy / DMS

Modul Přílohy v rámci programu WinFAS představuje klíčovou součást konceptu bezpapírové kanceláře, poskytující efektivní způsob archivace, správy a organizace dokumentů s možností jejich propojení na doklady v rámci celého systému. Uživatelé mohou propojit soubory s různými typy dokladů jako jsou faktury, objednávky, smlouvy a další.  To usnadňuje sledování souvisejících informací, například k fakturám lze připojit odpovídající dodací listy, e-maily, nebo další relevantní dokumenty. Lze jej využít také jako jednoduchý DMS systém pro správu dokumentů, které se nenapojují dále do WinFASu – např. vnitrofiremní směrnice, zápisy z valných hromad, marketingové materiály a další.

Číst více...

Automatické odesílání sestav

Včasný přísun důležitých informací je základem správného řízení a rozhodování každé společnosti.

Díky nástroji Plánovač akcí je možné zautomatizovat vytváření datových výstupů z WinFASu (sestav, tabulek) a jejich včasné předávání zodpovědným osobám. Umožňuje také snadné zasílání přehledových sestav vašim klientům (např. saldokonto, stav objednávek, …). Pro každou akci může být zvolen vlastní termín, periodicita, platnost nebo způsob předání (e-mailem / sdílená složka).

Číst více...

Datové schránky

Modul Datové schránky slouží k příjmu a odesílání datových zpráv ve WinFASu. Jedná se o doplněk webového rozhraní vaší Datové schránky, takže veškeré odeslané i přijaté zprávy zůstávají zároveň ve vašem webovém rozhraní. Zprávy je ve WinFASu možné archivovat ve formátu ZFO (zpětně ověřitelný originál) a ukládat jako přílohy do modulu Přílohy. Přiřazením druhu zprávy ji můžete zobrazit i pracovníkům, kteří jinak nemají do vaší datové schránky přístup bez nutnosti jim tento přístup zřizovat. V jedné firemní databázi je možné pracovat s více datovými schránkami, které se týkají různých subjektů.

Číst více...

Evidence smluv

Modul je určen k evidenci smluv včetně jejich dodatků. Každý evidovaný dokument je jednoznačně identifikován, obsahuje podrobné údaje (data, částky, obchodní partnery, platební podmínky,…) a umožňuje připojovat elektronické přílohy (PDF, …). Samozřejmostí je možnost propojení smluv na modul Hromadné fakturace, která dokáže automaticky generovat faktury podle zadaných smluvních podmínek.

Číst více...

Akcie

Modul Akcie poskytuje evidenci jednotlivých akcionářů, akcií a jejich emisí. Přímo v modulu lze realizovat převody akcií mezi akcionáři a poté tisknout převodní protokoly. Agenda zobrazuje data o jednotlivých převodech či údaje o akcionářích.

Číst více...

Reference a případové studie
Nahoru