Organizace a řízení
Pro administrativu

Úkoly

Modul Úkoly je komplexní nástroj, který umožňuje efektivní správu, sledování a plánování úkolů spojených s jednotlivými zakázkami či projekty. Nabízí širokou paletu funkcionalit, které usnadňují koordinaci práce, optimalizaci časového plánování a zajištění, že všechny úkoly jsou vykonávány v souladu s definovanými termíny a prioritami.

  • Sledování úkolů spojených se zakázkami.
  • Přiřazování priorit jednotlivým úkolům.
  • Plánovat práce na úkolech.
  • Vizuální odlišení stavu řešení úkolů (neakceptované, v termínu, po termínu, …)
  • Automatické upozornění zúčastněných osob (zadavatel, vedoucí, řešitel, jiné) na blížící se termíny nebo změny v úkolu.
  • Delegování úkolů – jednotlivě i hromadně.
  • Možnost rozdělení úkolů na části s různými termíny a řešiteli.
  • U každého úkolu lze zvolit, zda části řešit postupně nebo souběžně.
  • Monitorování průběhu úkolů, generování reportů a rozesílání přes Plánovač akcí.
  • Možnost přidávat poznámky a příloh k úkolům.
  • Široké možnosti filtrování a vyhledávání v úkolech.
  • Evidence práce na úkolech
    • Snadný výběr z naplánovaných úkolů
    • Sledování odvedené práce na projektech
    • Plánování dovolených a zástupů (včetně napojení do modulu Mzdy)
    • Přehled odvedené práce za celý tým, docházkový list a další sestavy

 

Preze Novinky
Reference a případové studie
Nahoru