O firmě

Novinky

Automatizace procesu zpracování objednávky - případová studie

27. 03. 2025

Profil zákazníka:

Firma POEX Velké Meziříčí, a.s. byla založena v roce 1993. Pod značkou POEX – potraviny extrudované. Od svého vzniku se zabývá především výrobou extrudovaných snacksů a cereálních výrobků, balením suchých plodů a dražováním. Obchodní aktivity jsou zaměřeny především na velké obchodní řetězce, na maloobchodní prodej a v neposlední řadě na výrobní spolupráci s významnými výrobci potravin v České republice.

Výchozí situace:

Společnost POEX pro zpracování účetnictví a obchodních procesů využívá systém WinFAS. Údaje z objednávek do webových aplikací jednotlivých dopravců před automatizací plnili uživatelé ručně. Zálohové faktury vznikaly na webové části e-shopu s jiným číslem než ve WinFAS a bez vazby na objednávku. Po zaplacení zálohy došlo k vychystání objednávky až na základě pokynu uživatele, který ve WinFAS ručně dohledával úhradu pouze na základě shodné částky.

Cíl:

Automatizace procesu zpracování objednávky z e-shopu, od vystavení dokladů a kontrolu jejich úhrad, přes automatické zadání výroby a následné vytvoření podkladů pro přepravce.

Řešení:

Po přijetí objednávky na e-shopu je objednávka pomocí e-shop konektoru WinFAS automaticky převzata do modulu řízení zásob WinFAS. Na základě objednávky v modulu fakturace vzniká automaticky také zálohová faktura, která je okamžitě předána na e-shop a odeslána objednateli.
Po zaplacení zálohové faktury objednatelem a zpracování této platby ve finančním modulu WinFAS dojde ke spuštění automatické akce s využitím WinFAS workflow a předání objednávky do výrobního WMS pomocí WinFAS Netto konektor. Následuje realizace výroby ve WMS, která po jejím dokončení a přípravě k vyskladnění předá data pro přepravce ve službě Balíkobot.
Současně je s využitím Netto konektoru předán a v modulu řízení zásob WinFAS vytvořen dodací list. Tím se změní stav objednávky, která je dále předána na e-shop odkud je o tomto stavu informován objednatel.
V posledním kroku se ve WinFAS z dodacího listu vytvoří vyúčtovací faktura, která je pomocí e-shop konektoru předána do e-shopu.
Celý proces je z velké části řízen bez zásahu uživatele pomocí aplikace WinFAS Plánovač akcí, odkud jsou také odesílány uživatelům kontrolní sestavy.

POEX - pilot-wf-netto-balikobot

 

 

Cloudové služby

12. 03. 2025

Nabízíme cloudové služby pro provoz WinFAS. Díky tomu můžete mít svůj systém k dispozici kdykoliv a odkudkoliv, ale také bez starostí a investicí do nových počítačů. Pokud máte zájem o nabídku služeb a cenovou kalkulaci, kontaktujte nás.

Co nabízíme

  • Řešení na klíč pro provoz WinFASu.
  • Bez nutnosti investic do počítačů a serverů.
  • Vždy nejnovější verze programu bez starostí o aktualizací.
  • Automatické archivace dat.
  • Výkonný server s rychlými disky.
  • Nastavení přístupových práv do WinFASu.
  • Zabezpečené připojení pomocí VPN.
  • Možnost pracovat odkudkoliv.
  • Open Office na serveru zdarma.

Co je vyžadováno

  • Stabilní připojení k internetu (funguje i přes mobilní data).
  • Instalace VPN klienta OpenVPN na vašich počítačích

 

Školení WinFAS - jaro 2025

21. 02. 2025

Stejně jako v minulých letech jsme i na jaře tohoto roku pro Vás připravili řadu atraktivních školení. Ať už se s WinFASem teprve seznamujete, nebo hledáte způsoby, jak jej využít naplno, jsme přesvědčeni, že si u nás vyberete. Všechna školení se konají prezenčně v naší učebně ve Žďáru nad Sázavou.

Pozor! Nově začínají školení již v první polovině března.

Podrobný seznam školení a přihlášky naleznete na stránkách skoleni.winfas.cz

skoleni jaro 2025 web

Školení DPPO 2025

21. 02. 2025

Nejenom pro uživatele WinFAS také pravidelně pořádáme odborná školení. V březnu můžete navštívit třeba školení Daň z příjmu právnických osob 2025. Toto školení pro Vás připravujeme ve spolupráci s lektorem RNDr. Petrem Beránkem, který je daňovým poradcem již od roku 1994 a jednou z jeho hlavních specializací jsou nestátní neziskové organizace (je člen Metodické sekce neziskových organizací v KDP, člen Metodické rady pro neziskové organizace ve SÚ, konzultace na přípravě nového zákona o účetnictví v oblasti nestátních neziskových organizací). Již řadu let se věnuje přednáškové i publikační činnosti. Je ředitel společnosti ADAR – Agentura daňových rad s.r.o.

Seminář probírá základní oblasti daně z příjmu právnických osob a je zaměřený na aktuální změny a obecně problémové oblasti. Vychází hlavně z praktických poznatků s problémy daňových poplatníků a výsledků kontrol finančními orgány a naznačuje cesty k předcházení těchto problémů.
Součástí semináře je prostor pro řešení konkrétních problémů posluchačů. Určeno účetním a všem těm, kteří sestavují daňové přiznání s.r.o., a.s. a ostatních obchodních společností.

Více informací a přihláška na školení zde.

Využití WinFAS při výuce na střední škole SPŠ Žďár

30. 01. 2025

"Střední průmyslová škola ve Žďáru nad Sázavou již řadu let využívá při výuce ekonomického oboru software WinFAS. Již ve druhém ročníku v rámci předmětu Firemní praxe se studenti seznamují s vystavováním účetních dokladů v programu. Software dále využíváme v předmětech Studentské firmy (vlastní podnikatelské projekty), Daňové zákony a hlavně ve čtvrtém ročníku v předmětu Účetní software. Studenti své získané teoretické znalosti ze všech ekonomicky a účetně zaměřených předmětů zkoušejí aplikovat přímo v softwaru WinFAS."

Ing. Petra Černá
učitel ekonomikcých předmětů
Logo základní bez ramecku

QR faktury a platby ve WinFASu

28. 11. 2024

qr-novinka-web-v2

WinFAS Vám nabízí možnost snadného pořizování dokladů a plateb z QR kódů.

Zaujala Vás tato nabídka?

Kontaktujte našeho servisního technika:

Jan Kocourek
Telefon: 603 202 201
E-mail:  Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Pokladní prodej pro dotykové displeje

27. 09. 2024

Prodej zboží přímo z WinFASu zákazníkům přes pokladnu nebo peněžní šuplík je nyní mnohem snazší a rychlejší. Při vývoji této funkce jsme se zaměřili na uživatelskou přívětivost a jednoduchost použití. Díky tomu bude obsluha kasy mnohem efektivnější a rychlejší, a to nejen při načítání položek do dokladu, ale i při samotném placení.

Aplikace Pokladní prodej je navržená tak, aby bylo možné ji snadno použít jak pro klasické monitory, tak ty s dotykovým displejem.

Pokladni prodej

Pokladní prodej lze uživatelsky nastavit přímo pro vaše potřeby. Podporuje řadu funkcí, jako jsou pořízení položek čtečkou, práce se slevami, platbami, vklady či výběry, vykrývání objednávek, propojení s modulem Fakturace či úhrada faktur.

Více informací naleznete pod tímto odkazem

Reference a případové studie
Nahoru